Novinky
Vážení zákazníci,
nově jsme pro Vás zařadili službu České pošty "Balík do balíkovny"
|
Co je Balík Do balíkovny
- Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu.
- Hmotnost balíku může být až 20 kg
- Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
- Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.
Jaké výhody má Balík Do balíkovny
- Rychlá obsluha
Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
- Jednoduché vyzvednutí
Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
- Garantovaná platba kartou
Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech.
- Uložení zásilky až na 15 dní
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Sledování zásilky
Balík máte neustále na očích!
Využijte službu Sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Vy máte stejnou možnost!
www.postovnibaliky.cz
Pro naše obchodní partnery, zejména e-shopy, jsme připravili speciální internetovou stránku www.postovnibaliky.cz . Zde kromě informací o službách najdete například ukázkový e-shop se vzorově implementovaným nástrojem pro výběr pošt pro službu Balík Na poštu, manuál pro implementaci tohoto nástroje, vzorové zdrojové soubory a loga jednotlivých služeb.
Zde si také můžete stáhnout kompletní produktové listy a ceníky.
Podání Balíku Do balíkovny
Balík Do balíkovny můžete podat na základě smlouvy na jakékoliv poště nebo svozem. Co se týče datového podání, můžete využít Podání Online, datový soubor nebo API rozhraní.
Vyzvednutí Balíku Do balíkovny
Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.
V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.
Zásilku si vyzvednete tak, že si zvolíte službu Zrychlený výdej balíků na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno. Balík Do balíkovny je Váš!
V případě, že jako adresát si nebudete moci Vaši zásilku vyzvednout, nabízíme možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. U této služby tudíž není požadováno předložení dokladu totožnosti.
Nový způsob prodloužení úložní doby
Potřebujete prodloužit úložní dobu Vaší zásilky? Můžete to provést velice snadno. Jakmile se bude blížit ukončení úložní doby Vašeho Balík Do balíkovny, zašleme Vám avízo s odkazem do aplikace Změna doručení online.
Po jeho zakliknutí se úložní doba automaticky prodlouží ze 7 na 15 dní.
Možnost platby
U této služby můžete využít bezdokladovou dobírku. Platbu dobírky lze uhradit vždy v hotovosti nebo platební kartou.
Parametry služby
Parametr | Popis |
---|---|
Maximální hmotnost | do 20 kg |
Minimální rozměry | 14 cm x 9 cm x 0,8 cm |
Maximální rozměry | 70 cm x 50cm x 50 cm |
Datové údaje | Data můžete podat přes POL, datovým souborem nebo prostřednictvím API rozhraní |
Podání | Zásilky můžete podat na jakékoliv poště nebo svozem |
Dodání | Obvykle následující pracovní den |
Sledování zásilky | Prostřednictvím Track&Trace uvidíte, že zaslaná zásilka byla převzata adresátem |
Odpovědnost za zásilku | Za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu odpovídáme až do výše Udané ceny, která činí 30 000 Kč |
Ceník
99Kč s dph - dobírka +30Kč
Kontaktní spojení
Na e-mailové adrese info@cpost.cz uvítáme všechny Vaše dotazy, připomínky a podněty, které nám pomohou službu Balík Do balíkovny vylepšovat.
K dispozici je Vám i naše zákaznická linka 840 111 244.
Ke stažení
Balík Do balíkovny (pdf, 239kB) - produktový list
Mapa Balíkoven – aktuální pobočky (jpg, 1MB)
Seznam Balíkoven (xlsx, 31kB)
Vážení zákazníci,
dovolujeme si Vám oznámit, že od 3.6.2019 se na Vás těšíme na nové adrese:
Záběhlická 84, Praha 10 - Záběhlice (bývalá prodejna Hobby Car)
Vážení zákaznici,
v těchto dnech jsme započali práce na přípravě naší nové prodejny, do které se budeme stěhovat na začátku měsíce června tohoto roku.
Můžete se těšit na nové, větší prostory - prodejní plochu o rozloze 200m2, vlastní parkoviště pro 20 aut.
Prodejna se bude nacházet v Praze 10, nedaleko od naší současné prodejny.
Sledujte náš web a brzy se dozvíte více.
Vážení zákazníci,
abychom Vám byli schopni zasílat Vaše objednávky za stále příznivou cenu 99Kč kurýrní službou, rozhodli jsme se
pro nového dopravce IN-Time, který nahradil současného dopravce Geis.
Věříme, že s touto kurýrní službou budete spokojeni.
Doprava nad 2000Kč zůstává i nadále zdarma.
Špičková autokosmetika z USA Mothers. Jsme oficiální prodejci a jediní v Praze.
Vyberte si na našem e-shopu nebo nás přijďte navštívit do naší kamenné prodejny v Praze 10 - Vršovicích
Vážení zákazníci,
abychom Vám mohli i nadále poskytovat produkty a služby za příznivé ceny, rozhodli jsme se vzhledem k velkému zdražení služeb společnosti Uloženka s touto společností ukončit spolupráci.
Věříme, že si při Vašich objednávkách vyberete z nabízených dopravců Geis nebo Česká Pošta, které máme za stále příznivé ceny.
A navíc, při nákupu nad 2000Kč máte dopravu ZDARMA.
Tým Carvin.cz
Abychom Vám i nadále zachovali kvalitní doručování Vašich balíčků za přijatelnou cenu, od 12.6.2017 zavádíme zasílání kurýrní službou Geis (www.baliky.cz), která nahradila dosavadní kurýrní službu GLS.
Věříme, že tato změna povede k Vaší plné spokojenosti.
V případě, že nebudete se službou Geis z jakéhokoliv důvodu spokojeni, zašlete nám podnět na náš info-mail: info@carvin.cz
Objednávky, které byly uskutečněny do 11.6.2017 a byla u nich zvolena kurýrní služba GLS jsme automaticky převedli na kurýrní službu Geis.
Děkujeme za pochopení
Nově jsme do našeho sortimentu zařadili přesné gumové koberce do kufru vozu od českého výrobce RIGUM.
Na gumových kobercích je silueta vozu, do kterého je gumový koberec do kufru určen.
Kompletní nabídku naleznete zde
Náš e-shop dostal nový, modernější a jednodušší design pro Vaši lepší orientaci v produktech a jejich popisech.
Doufáme, že se Vám změna líbí a budete se na náš e-shop rádi vracet.