Vana do kufru Citroen C4 Picasso 7 místné 2006-2013

Přesná typová protiskluzová plastová vana do zavazadlového prostoru pro Citroen C4 Picasso 7 místné 2006-2013.

Dostupnost Na dotaz
Možnosti doručení
Kód: 13017/M
699 Kč 577,69 Kč bez DPH
Vana do kufru Citroen C4 Picasso 7 místné 2006-2013

Přesná plastová vana do zavazadlového prostoru – vana do kufru

Vana do kufru s protiskluzem pro automobil Citroen C4 je vyrobena z velice kvalitního materiálu odolného proti opotřebení. V její středové části je opatřena protiskluzovou úpravou, jaká se používá například u tzv. „Nano“ podložek, tím zabraňuje nežádoucímu pohybu převážených předmětů.

Podložky do kufru přesně kopírují tvar zavazadlového prostoru jsou z měkčeného plastu jsou lehké snadno udržovatelné.

Po celém obvodu plastové vany je cca 6 cm vysoký lem, který brání v zimních, ale i letních měsících unikům vody a nečistot do okolního prostoru. Její nesporná výhoda je, že ochrání původní textilní koberec v zavazadlovém prostoru před poškozením a ušetří Vám čas, který strávíte s jeho údržbou.

Vanu lze luxovat i omývat vodou, jak bez použití, tak s použitím autokosmetiky, kterou naleznete také na našem e-shopu.

Před objednáním Vám doporučujeme překontrolovat model a rok výroby Vašeho vozu Citroen.

U některých modelů aut se i rozlišuje, zda se jedná o vanu horní nebo spodní, zda je to pro model s dojezdovým či plnohodnotným kolem, sadou nářadí nebo se zvláštní výbavou. Pokud si nebudete vědět rady zavolejte, nebo napište rádi Vám s výběrem pomůžeme.

Určeno pro: Citroen C4 Picasso 7 místné 2006-2013

Výrobce: Carvin

Materiál:  měkčený plast

Rozměr: 96cm x 111cm (hloubka x šířka)

Počet kusů:  1

Atest: dle výrobce

Doplňkové parametry

Kategorie: Vany do kufru
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Nevyplňujte toto pole:
15.1.2023 15:16
S vyřízením objednávky jsem byla naprosto spokojená. Problém bylo dodání na adresu. Česká pošta avizovala den dodání, ale v tento den se o dodání vůbec nepokusila a zásilku uložila. A dokonce ne na nejbližší poště, ale na poště na Dobříši, což je přes 20 km. Žádost o znovudodání proběhla na PLACENÉ telefonní lince a vyzvednutí hovoru trvalo z jejich strany nekonečně dlouho. Svou nespokojenost jsem jim sdělila e-mailem. A protože mám pocit, že byste i Vy měli vědět, jak Vaši spolupráci Česká pošta provádí, a že Vám dost kazí jméno, volala jsem to i na Vaši infolinku. Vaše pracovnice mi jen poradila, že máte i druhou dopravu. To ovšem můj neblahý dojem zpětně nijak nezlepšilo. Snad byste to s poštou měli i Vy trochu řešit... Zdraví Marie Fraňková.
Odpovědět