29.3 - 1.4.2024 ZAVŘENO. Objednávky přijaté od 28.3.2024 po 10hod. budou zpracovány od 2.4.2024

Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV SE ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKOU,od 2020, AUTHENTIC DOBLO, žakar modrý

Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV, SE ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKOU, od r. 2020.
Dostupnost Skladem - odesíláme do 3-5 dnů
Možnosti doručení
Kód: 83759
5 990 Kč 4 950,41 Kč bez DPH
Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV SE ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKOU,od 2020, AUTHENTIC DOBLO, žakar modrý

Autopotahy ŠKODA OCTAVIA IV, SE ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKOU, od r. 2020.

 

Autopotahy na míru ŠKODA OCTAVIA IV, SE ZADNÍ LOKETNÍ OPĚRKOU, od r. 2020.

AUTOPOTAHY Z ORIGINÁLNÍ, VELMI SILNÉ ČALOUNICKÉ LÁTKY !!!

Přední airbagy, kapsy, přední loketní opěrka, isofixy u spolujezdce 

Přední opěrky hlavy jsou na tyčkách, ale nedají se vyndat- prostup pomocí suchých zipů.

Zadní opěradlo dělené za řidičem , zadní loketní opěrka s přístupem do SKI VACU, 3 zadní opěrky hlavy. Zadní lavice nedělená, isofixy.

Přídavné zipy pro usnadnění montáže - nic nenatahujeme " násilím".

Velmi pevná a silná automobilová čalounická látka + molitan + ochranná mřížka.

Špičková originální čalounická látka používaná v automobilovém průmyslu u prestižních výrobců kompletní na všech dílech autopotahů.

Krásné dvojité prošití.

Vysoce profesionální zpracování přesně na míru automobilovým čalouníkem.

Dokonalý vzhled luxusního interiéru.

Autopotahy jsou vhodné pro velmi zatížené služební vozy, ale i pro reprezentativní auta a taxi služby.

Vhodné pro auta s bočními airbagy, ale lze použít i pro auto, které boční airbag nemá (speciální šev).

Zboží je atestováno - ATEST 8SD.

Dodání do 14 dnů. Zakázková výroba.

Na ilustrační fotografii je vyfocena sedačka z auta Škoda Octavia II. Vzhledem k tomu, že auta mají různá sedadla a autopotahy jsou šité přesně dle tvaru sedaček v konkrétním autě, potahy pro Váš vůz se můžou od ilustrační fotky tvarově lišit. Při výrobě a zpracování střihů pro konkrétní auto je vždy přihlíženo k původním švům a tvarům sedadel, a k tomu, aby výsledný efekt byl co nejlepší z estetického a funkčního hlediska.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: